| Napięcie | 14 | |
| A | 90 | |
| Przewód powrotny izolowany | Tak | |
| Zacisk | W | |
| Odległość koła pasowego | A | 79.25 |
| Szerokość łapy | B | 51.00 |
| Otwór wspornika | D | 11.40 |
| Wspornik regulacji paska | E | 57 |
| Otwór wspornika regulacji paska | G | M8 |
| Średn. koła pasowego | H | 63.60 |
| Rowki koła pasowego | I | 1 |
| Promień | J | 87.00 |
| Promień 2 | J | 86.00 |
| B+ | K | M6 |
| Pozycja B+ w min. | K | 58 |
| Kier. obrotu | N | CW |
| Wtyczka nr 1 | O | PL_NA |
| Typ wtyczki W | Q | 6.30 |
| Długość całkowita w mm | R | 178.00 |
| Koła pasowe | P | |
| Typ regulatora | ER | |
| Pompa próżniowa | Nie | |
| Informacje o produkcie | BN | |
| Stosowany w | Volvo Penta, BMW, Bukh |