| Napięcie | 14 | |
| A | 65 | |
| Przewód powrotny izolowany | Nie | |
| Zacisk | W | |
| Szerokość łapy | B | 56.00 |
| Otwór wspornika | D | 8.35 |
| Wspornik regulacji paska | E | 50 |
| Wspornik regulacji paska 3 | E | 10 |
| Wspornik regulacji paska 2 | E | 60 |
| Otwór wspornika regulacji paska | G | 8.25 |
| Otwór wspornika regulacji paska 2 | G | 8.25 |
| Otwór wspornika regulacji paska 3 | G | 8.25 |
| Rowki koła pasowego | I | 1 |
| Promień | J | 85.15 |
| Promień 2 | J | 86.45 |
| Promień 3 | J | 86.15 |
| Promień 4 | J | 86.45 |
| B+ | K | M6 |
| Pozycja B+ w min. | K | 22 |
| Kier. obrotu | N | CW |
| Wtyczka nr 1 | O | PL22 |
| Typ wtyczki W | Q | M5 |
| Długość całkowita w mm | R | 168.00 |
| Koła pasowe | P | |
| Typ regulatora | IR | |
| Pompa próżniowa | Nie | |
| Informacje o produkcie | BN | |
| Informacje | Not Insulated return. | |
| Uwaga | w/ mounting bearing bracket for left and right engine side. Universal Alternator. |